Техніка

Система онлайн-інформування оптимізує роботу зерновозів

зерновоз

Елеваторне господарство ТзОВ «Агротехніка» забезпечує оперативне інформування поклажодавців шляхом автоматизації прийому, розвантаження та відправлення зерновозів.

Про це під час Всеукраїнського практичного форуму «Власний елеватор» розповів начальник елеваторного господарства ТзОВ «Агротехніка» Андрій Глубіцький.

Для зменшення дзвінків на елеватор з питаннями, що стосуються кількості та якості зерна, в ТзОВ «Агротехніка» розробили спеціальну систему онлайн-інформування, яку вже впровадили на елеваторі в с. Чаруків.

«Ми прив’язали цю нову систему до платформи 1С. Таким чином, вони обмінюються між собою інформацією. Створили реєстр водіїв, кожному з яких видається іменна картка. На скло автомобіля клеїться мітка, яку зчитують антени, що розміщені при в’їзді до елеватора. Водій із номером ТТН реєструється і вводить номер телефону сільгоспвиробника, від якого він приїхав. Потім із запропонованого списку господарств ми вибираємо потрібне і фермеру в Telegram-каналі приходить повідомлення, що водій зареєстрований у черзі під певним номером і показує орієнтований термін очікування», – розповідає Андрій Глубіцький.

Потім Telegram-бот інформує фермера про час, коли автомобіль заїхав на елеватор, далі з’являються дані щодо зважування зерновозу. Інформація може надходити 2-4 чи навіть 10 отримувачам одночасно.

Як тільки лабораторія дослідила зразок на смітні домішки, вологість та інші показники, дані вносять в систему 1С й у такому ж вигляді вони приходять фермеру в Telegram.

«Завдяки цьому сервісу фермер бачить, за що платить нам кошти та може оптимізувати свою роботу. Наприклад, отримавши оперативні дані щодо якості зерна, він може краще налаштувати комбайни, щоб зерно з поля було чистішим і господар не переплачував елеватору», – відзначає Андрій Глубіцький.

З кожної контрольної точки фермеру приходять дані. Зокрема, й укінці, коли автомобіль ще раз зважується й покидає елеватор. Так, зерновоз ніде не загубиться.

«Для інформування аграріїв ми обрали саме Telegram, тому що він споживає найменшу кількість Інтернету та працює за не дуже хорошого зв’язку. Таким чином повідомлення приходять швидше, ніж, наприклад, у Viber», – додає Андрій Глубіцький.

Нагадаємо, причепи з рухомою підлогою автоматизують подачу палива для сушарки.