Агромаркет

Експерт розповіла про один з ключових принципів ведення бізнесу з ісламськими партнерами

Одним з ключових принципів ведення бізнесу з ісламськими партнерами є недопущення невизначеності, двозначності, неясності, використання інформаційних асиметрій, хитрощів, приховування, прикрашання або обману щодо предмета договору, його ціни та ключових умов на користь сильнішої сторони договору.

Про це розповіла  АgroТimes Тетяна Паєнтко, керуючий партнер ТОВ «АК «Міжнародна правова безпека».

За її словами, рівність договірних відносин є ключовим фактором у зовнішньоекономічній діяльності з країнами Близького Сходу.

«Наприклад, я продаю авто і знаю всі його дефекти. Інша сторона не знає про них. Якщо я продам авто, не поінформувавши покупця про вади, прикрасивши наявні його якості, то ця угода з боку ісламського права вважається нікчемною. Покупець, виявивши ці вади (якщо вони не були відомі йому до моменту покупки), має право повернути мені автомобіль і зажадати свої гроші назад», – зауважила Тетяна Паєнтко.

Вона підкреслила, що у рамках світського права такий продаж може бути абсолютно легітимним, але в рамках ісламського права він неприйнятний.

Нагадаємо, експерт розповіла, чому в ісламських країнах заборонені деривативи.