Виробники неорганічної продукції мають конкурувати між собою, - думка
Виробники української органічної продукції мають у конкурентних умовах ринку презентувати свій товар на міжнародних ринках в той час, коли виробникам неорганічної продукції варто конкурувати поміж собою.
Про це під час заходу «Експорт органічної продукції з України 2020: аналіз та тенденції» повідомила координатор органічного компоненту, швейцарсько-українська програма “Розвиток торгівлі з вищою доданою вартістю в органічному та молочному секторах України”, FiBL, Наталія Прокопчук.
За її словами, важливим є імідж Укрїни на міжнародному рівні, а також інтеграція людей, харчових продуктів та агропродукції у міжнародну хард-освіту.
На її думку, усі виробники неорганічної продукції мають конкурувати між собою. Натомість виробники органічної продукції, на її думку, мають конкурувати з виробниками аналогічної продукції з країн-експортерів.
Нагадаємо, експорт органічної української сої зменшився на 18%.