Cargo-LIFT від JOSKIN полегшує переміщення контейнерів, знарядь і матеріалів
Перевозимо контейнери
Універсальний контейнеровоз Cargo-LIFT від JOSKIN суттєво полегшує переміщення контейнерів, знарядь і матеріалів.
Робочий інструмент
Часто для агрокомпаній перевезення стають причиною зниження продуктивності, особливо коли йдеться про транспортування нестандартних вантажів у відкритих контейнерах. Група JOSKIN вивчила проблему й розробила повноцінний модельний ряд транспортних засобів, що поєднують надійність, безпеку і комфорт використання. Чудовим прикладом є контейнеровоз Cargo-LIFT.
Перевезення контейнерів, знарядь і матеріалів є неодмінним завданням під час виконанні будь-яких завдань і вимагають застосування відповідної техніки. В умовах, коли наймана техніка коштує надто дорого, перед підприємцями стоїть завдання вибору найрентабельнішої власної машини, до того ж вона повинна бути максимально універсальною.
Саме для цих цілей і було розроблено контейнеровоз Cargo-LIFT. Його призначено для користувачів, які потребують професійної техніки за доступною ціною, а їх головною метою є збільшення продуктивності під час роботи на дорозі та в полі. Концепція цього транспортного засобу базується на поєднанні підіймального гака і міцної ходової частини для аграрного сектору. Разом ці два елементи дозволили знизити висоту завантаження, яка є набагато нижчою, ніж на базі вантажних автомобілів або причепів. У результаті досягається краща стійкість і міцність конструкції без додаткових інженерних рішень.
Щоб відповідати різним потребам, доступно кілька моделей Cargo-LIFT. Контейнеровоз пропонується у версіях із подвійною та потрійною віссю, із силою ривка від 8 до 30 т і придатний для контейнерів і знарядь завдовжки від 3 до 7,45 м.
Швидко і просто
Відкритий вантажний контейнер або інший кузов чи знаряддя, що мають відповідні елементи для кріплення на контейнеровозі, чіпляють гаком на стрілі й затягують на платформу. Потім за допомогою кріплень із гідравлічним приводом контейнер фіксують на підіймальній рамі причепа. За потреби рама може підійматись разом із контейнером, як звичайний самоскид, і таким чином усе, що є в контейнері, висипається. Далі порожній контейнер можна відвезти назад до місця заповнення. Окрім відкритого контейнера на контейнеровозі можна перевозити будь-які ватажні пристрої з відповідною рамою (цистерни й інші кузови).
Оптимальний і компактний
Усі моделі Cargo-LIFT відрізняються компактністю та міцністю. Також усі вони мають європейську сертифікацію. Контейнеровоз Cargo-LIFT оснащено системою передньої телескопічної балки (крім моделі 8 т з балкою на шарнірі) з гаком на болтах із недеформованої стали для досягнення більшого кута нахилу і завантаження великої кількості контейнерів найрізноманітнішої довжини. Контейнери блокують за допомогою потужних гідравлічних гаків зсередини назовні.
Cargo-LIFT чудово годиться для перевезень по шосе і полях, він має стрілоподібний дишель, що забезпечує великий кут повороту і чудову маневровість. Дишель оснащено гідропневматичною підвіскою (пропонується як опція для моделей 8 т, 12 і 14 т), що забезпечує плавність руху ватажу і трактора й дозволяє змінювати нахил рами для збільшення сили ривка. Для цих самих цілей усі моделі, починаючи від 18 т, уже в стандартній комплектації оснащено допоміжним гідроциліндром, який спрощує і пришвидшує завантаження контейнерів і дозволяє підвищити загальну продуктивність.
Простими у використанні моделями до 14 т Cargo-LIFT керують безпосередньо з трактора (3хДД), а моделі від 18 т укомплектовано терміналом повного електрогідравлічного керування в кабіні трактора. Кожна машина також має гідравлічний пристрій для запобігання будь-якої помилки в маніпуляціях із гаком.
Ідеальне знаряддя для найважчих завдань
Щоб впоратися з найважчими завданнями, компанія JOSKIN пішла ще далі в розробленні моделей із потрійною віссю, які розраховано на роботу з важкими контейнерами (22 і 30 т). Ці моделі в базовій комплектації оснащено гідропідвіскою осей, дві з яких є керованими (перша й остання осі), а також повним електрогідравлічним керуванням Load Sensing. Ця система передбачає оснащення гідравлічної підвіски двома датчиками тиску, а також датчиком тиску на зчіпному пристрої. Датчики з’єднано з комп’ютером на ходовій частині причепу. Інформація з датчиків передається через кабелі або за допомогою радіосигналу, і вага ватажу зображується на екрані в кабіні трактора. Система сумісна з ISOBUS, нею можна керувати через відповідний термінал.
Модель T30 характеризується своїм вузьким шасі з колесами 600 мм для відповідності габаритам 2,55 м, щоб не виникало потреби в спеціальних дозволах для переміщення дорогами загального призначення. Крім того, цю модель оснащено гідроустановкою з промисловою помпою для виконання найважчих завдань.
Можна тільки додати, що кожна з моделей має модульну конструкцію й може додатково оснащуватись великою кількістю опції, що дозволить користувачеві отримати машини повністю відповідною до своїх потреб.