Контейнерні перевезення можуть зацікавати нішевих виробників, - думка
У інвестиціях в контейнерні перевезення є і виклик, і можливості.
Про це розповів заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства, торговий представник України Тарас Качка під час онлайн зустрічі «Чесний четвер. FOCUS: відкриваємо нові експортні та імпортні можливості».
«Контейнерні перевезення подорожали у 5-6 разів у порівнянні з минулим роком. Тим не менш, у нас є певний логістичний недолік, який дуже важко виправити регуляторно, а тільки комерційно», – зауважив Тарас Качка.
Торговий представник, що на відміну від Туреччини українська контейнерна торгівля є імпортоорієнтованою. Коли товари потрапляють до України виникає питання, як далі заповнювати контейнери.
«Для наших нішевих виробників користування контейнерними перевозками могло б бути цікавим. Це – шанс у діалозі з нашими логістичними компаніями, як правильно використати феномен високих цін та необхідності заповнювати контейнери вантажами», – підсумував Тарас Качка.
Нагадаємо, річкові перевезення зменшують рівень вуглецевого сліду.