Елеватор

Річкові перевезення зменшують рівень вуглецевого сліду

Річкові перевезення зменшують рівень вуглецевого сліду

Інвестиції в річкові перевезення – це інвестиції у більш дружну кліматичну продукцію

Про це розповів заступник міністра розвитку економіки, торгівлі та сільского господарства, торговий представник України Тарас Качка під час онлайн зустрічі «Чесний четвер. FOCUS: відкриваємо нові експортні та імпортні можливості».

«Щороку у нас відбувається стрес-тест, пов`язаний з зерновими. Кожного року постає питання, наскільки залізнична, річкова, автомобільна та портова інфраструктури справляться з перевалкою вантажів. Наразі трохи збільшуються перевезення річковим транспортом, але такі темпи зростання не дозволяють повністю перевести вантажі з доріг на річку, хоча це гарна тенденція з точки зору збереження клімату», – зауважив Тарас Качка.

Він пояснив, що річкові перевезення завдають шкоду екології водойм, але через зменшення завантаженості автодоріг в цілому зменшується рівень вуглецевого сліду.

«Тому інвестиції в річкові перевезення – це інвестиції у більш дружну кліматичну продукцію», – додав він.

Торговий представник також зауважив, що в Україні в рамках «зелених» кредитів є напрямок з розвитку річкового транспорту за більш привабливими відсотковими ставками.

Нагадаємо, маршрутизація перевезення зерна впала на 30%. Також ми писали, що «Укрзалізниця» розподілятиме зерновози на аукціонах.