Розвиток органічного картоплярства покладався на HoReCa
Із закриттям ресторанів у Франції, органічна картопля, як і звичайна картопля, постраждала від кризи Covid-19. Адже індустрія гостинності була головним фактором зростання органічного картоплярства.
Про це повідомляє Potato.pro.com.
Видання зауважує, що в останні роки споживання органічних продуктів зростає, але органічна картопля не отримує вигоди від цієї тенденції.
«Ми спостерігаємо, що споживачі їдять менше органічної картоплі на користь більшої різноманітності органічних овочів, – прокоментував Ален Делебек, радник з питань рослинництва компанії Bio з регіону О-де-Франс, – Розвиток сектору органічної картоплі, таким чином, покладався головним чином на індустрію активності. Свіжий ринок більш помірний, це невеликий ринок, який швидко насичується! Індустрія – це те, що підтримувало цей сектор живим протягом останніх років».
Незважаючи на нинішні умови, кількість ферм, що вирощують щонайменше 3 га органічної картоплі, постійно збільшується.
У період з 2018 по 2019 рік площа під органічною картоплею збільшилася на 34%. Департамент Сомме посідає перше місце з найбільшою площею органічної картоплі, а потім департаменти Норд та Па-де-Кале.
Читайте також: Органічні овочі