«Люстдорф» запустив виробництво питних молочних каш
Компанія «Люстдорф» вивела на ринок новий продукт, який не має аналогів на ринку, – сучасну питну молочну кашу під ТМ «Селянська». Наразі доступні два смаки – вівсяна та гречана.
Про це повідомили у компанії.
Це – повноцінна їжа, а не просто напій. Особливість каші – в збалансованості молока та зернових продуктів, підкреслив виробник. Продукт не містить доданого цукру, але має приємний солодкуватий смак завдяки природним вуглеводам зернових культур.
Кашу не потрібно готувати – її можна відразу пити. Крім того, для зберігання каші не потрібен холодильник.
Як повідомлялося, у Немішаївському агроколеджі з’явилася лабораторія з перероблення молока.