Тваринництво

Виробникам свинини необхідно налагоджувати комунікацію зі своїми споживачами

Виробникам свинини необхідно налагоджувати комунікацію зі своїми  споживачами

Сьогодні українські споживачів свинини не бачать в ній певної цінності, яка стимулювала б їх платити більше – на відміну від яловичини, наприклад.

Про це повідомила керівник відділу досліджень споживачів та покупців компанії «АСНІЛЬСЕН Юкрейн» Тетяна Шевченко, коментуючи результати дослідження Nielsen.

Хоча вітчизняні споживачі свіжого м’яса, згідно з іншими дослідженнями компанії, відкриті до преміальних продуктів. «40% споживачів у п’яти великих містах України сказали, що вони готові платити більше за свіже м’ясо», –  зазначила вона.

Однак перед цим виробник повинен пояснити споживачу, за що саме він має платити більше.

Тому виробникам свинини перш за все наразі треба подолати основний бар’єр, який існує в споживача, – це безпека, наголосила Тетяна Шевченко. Вона однаково турбує покупців у супермаркетах і на ринках. «Під безпекою мається на увазі відповідальне ставлення виробника до хімічних засобів під час вирощування», – уточнила вона.

Також споживачу хочеться більшої прозорості – інформації про процес виробництва, екскурсії на підприємство, відео про те, як ростуть і розвиваються свині тощо, зауважила Тетяна Шевченко.

Вітчизняний покупець свинини позитивно ставиться до сертифікації.

У деяких споживачів є запит на щось більше, додала вона. До прикладу, це органічна свинина, певне відбірне м’ясо, отримане в результаті контрольованого вирощення.

«Тобто виробникам свинини необхідно комунікувати зі споживачами, формувати позитивне тло», – наголосила Тетяна Шевченко. – Їм треба враховувати, що споживацькі тренди змінюються, і нове покоління віддає перевагу більш здоровим видам м’яса».

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!