Виробникам свинини необхідно налагоджувати комунікацію зі своїми споживачами
Сьогодні українські споживачів свинини не бачать в ній певної цінності, яка стимулювала б їх платити більше – на відміну від яловичини, наприклад.
Про це повідомила керівник відділу досліджень споживачів та покупців компанії «АСНІЛЬСЕН Юкрейн» Тетяна Шевченко, коментуючи результати дослідження Nielsen.
Хоча вітчизняні споживачі свіжого м’яса, згідно з іншими дослідженнями компанії, відкриті до преміальних продуктів. «40% споживачів у п’яти великих містах України сказали, що вони готові платити більше за свіже м’ясо», – зазначила вона.
Однак перед цим виробник повинен пояснити споживачу, за що саме він має платити більше.
Тому виробникам свинини перш за все наразі треба подолати основний бар’єр, який існує в споживача, – це безпека, наголосила Тетяна Шевченко. Вона однаково турбує покупців у супермаркетах і на ринках. «Під безпекою мається на увазі відповідальне ставлення виробника до хімічних засобів під час вирощування», – уточнила вона.
Також споживачу хочеться більшої прозорості – інформації про процес виробництва, екскурсії на підприємство, відео про те, як ростуть і розвиваються свині тощо, зауважила Тетяна Шевченко.
Вітчизняний покупець свинини позитивно ставиться до сертифікації.
У деяких споживачів є запит на щось більше, додала вона. До прикладу, це органічна свинина, певне відбірне м’ясо, отримане в результаті контрольованого вирощення.
«Тобто виробникам свинини необхідно комунікувати зі споживачами, формувати позитивне тло», – наголосила Тетяна Шевченко. – Їм треба враховувати, що споживацькі тренди змінюються, і нове покоління віддає перевагу більш здоровим видам м’яса».
Додати коментар