Тваринництво

Вільнянський молокозавод у воєнний час переорієнтувався на роздрібну торгівлю

Вільнянський молокозавод у воєнний час переорієнтувався на роздрібну торгівлю

Вільнянський молокозавод (Запорізька область) із початком великої війни підлаштувався під нові реалії. Якщо раніше підприємство постачало свою продукцію державним структурам і незначну частину ‒ вроздріб, то наразі освоює саме останній варіант.

Про це розповіла директорка з маркетингу Вільнянського молокозаводу Карина Момот.

«Було ухвалене рішення придбати великі молоковози і самим збирати молоко. Довелося дуже змінити географію закупівель. Це й наша Запорізька область, і Дніпропетровська, і Харківська, і Кіровоградська, і час від часу Сумська», ‒ зазначила вона.

За словами Карини Момот, підприємство переробляє 40 тонн молока на день, може й більше. Продає продукцію і на Запоріжжі, і в Києві, Дніпрі, Полтаві, Кременчуку.

«З одного боку, виїхали наші споживачі: жінки, діти. І з кожною новою хвилею масованих атак ще виїжджають, ‒ розповіла вона. ‒ А з іншого боку, Запоріжжя було одним із великих пунктів, де приймали біженців. То начебто ми не втратили аудиторію. Але ж вона змінилася! І смаки змінились, і вподобання, і як вибирає продукти».

А локальному підприємству великий бюджет на маркетинг важко виділити. Тому Вільнянський молокозавод зробив ставку на соцмережі.

«Раніше на це не зважали, бо мали ж покупців із бюджетної сфери, а це ‒ дещо інша аудиторія. Для нас, наприклад, завжди дуже важливі були ярмарки, виставки ‒ саме запорізькі, локальні», ‒ пояснила Карина Момот.

Вона додала, що, попри подорожчання сировини, молокозавод намагається більш-менш утримувати ціни, іноді собі в збиток.

«Бракує фінансування: в Запоріжжі банки не дають кредити, адже ризики дуже високі. Тому ми тільки заощаджуємо і використовуємо власні обігові кошти», ‒ зазначила Карина Момот.

Як повідомлялося, «Молочний альянс» працює лише з сировиною вищого й екстраґатунків.