Овочі-Ягоди-Сад

У 2020 році стали більше купувати сільгосптоварів та продуктів в інтернеті

У 2020 році стали більше купувати сільгосптоварів та продуктів в інтернеті

Найбільший ріст замовлень в інтернеті у 2020 році виявився в секторі медичних товарів (маски, санітайзери, пульсоксиметри) + 225%, на другому місці – сільгосптовари (насіння, обладнання для дому і городу) +83%, на третьому – товари для домашніх тварин (корм, іграшки, аксесуари) +69%, на четвертому – продукти харчування – +49%.
Такі дані містить щорічне дослідження компанії Evo, в яку входять торгові майданчики Prom.ua, Bigl.ua, Crafta.ua, Shafa.ua, IZI.ua.

«Пандемія виштовхнула в онлайн традиційно офлайнові ніші, зокрема ліки та харчі. У декілька разів зріс попит на доставку з магазинів і ресторанів. Навіть після послаблення карантину, малоймовірно що покупці відмовляться від цих зручностей», – йдеться у дослідженні.

За оцінками групи компаній EVO, загальна сума фізичних товарів і послуг, які придбали українці в інтернеті у 2020 році сягнула 107 млрд грн. Це на 41% більше ніж торік. Зросла і кількість онлайн оплат – щонайменше на 50%.

Рік тому ми прогнозували приріст ecommerce у 2020 році на рівні 15%, пандемія його істотно скоригувала. Безліч нових гравців з’явилося в інтернеті — від міні-виробництв до кав’ярень. Великі онлайн- і офлайн-магазини та маркетплейси здебільшого посилили свої позиції.

Тепер майже 9% всіх покупок в Україні відбувається онлайн — на маркетплейсах, в онлайн-магазинах і соцмережах. До Китаю, де понад 30% всіх покупок в інтернеті, ще далеко, але приріст за рік чималий. Для порівняння, у 2019-му частка e-commerce у ритейлі в Україні оцінювалась у 7%, а виріс ринок тоді на 17% за рік.

« Ми очікуємо, що у 2021 році темпи зростання ecommerce частково збережуться і ecommerce зросте ще на третину», – роблять висновок автори дослідження.

Читайте також: Через автомати фермер продав 40% овочів