Тваринницькі організації ЄС лобіюють жорсткіше маркування веганських м’ясних продуктів
Європейські тваринницькі організації починають кампанію проти неправомірного використання м’ясних назв щодо веганських і м’ясних продуктів рослинного походження.
Про це пише The Pig Site.
Якщо Європарламент у листопаді ухвалить рішення дозволити назви продуктів харчування на кшталт «веганські гамбургери», він відкриє скриньку Пандори, що в довгостроковій перспективі вплине і на споживачів, і на тваринників.
Група закликає членів Європарламенту ретельно розглянути вплив і наслідки узагальнення таких термінів, тим самим сприяючи введенню в оману і нечесному маркетингу.
«Деякі маркетингові агентства використовують це, щоб навмисно заплутати споживачів, просуваючи думку, що заміщення одного продукту іншим не впливає на споживання поживних речовин», – зазначив голова робочої групи Copa and Cogeca з яловичини й телятини Жан-П’єр Флері.
У маніфесті кампанії європейські тваринницькі організації наголошують, що при розгляді веганської продукції, як правило, забувають про те, що європейські фермери зацікавлені у виробництві як рослинного, так і тваринного білка і не заперечують проти виробництва рослинного білка для веганських продуктів.
Однак імітаційна продукція рослинного походження, яка має тенденцію копіювати назви й характеристики м’ясних і молочних продуктів, повинна розробити свій власний підхід. Рослинний сектор повинен активізувати свої творчі зусилля.
Як повідомлялося, у Новій Зеландії вироблятимуть м’ясо на основі конопель.