Тваринництво

Птахофабрика «Просяне» працюватиме над впізнаваністю продукції

Птахофабрика «Просяне» працюватиме над впізнаваністю продукції

Птахофабрика «Просяне» (Харківська область) зосередиться на покращенні своєї маркетингової політики.

Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповів директор птахофабрики «Просяне» Павло Єльцов.

«Сьогодні великою незручністю для нашого підприємства є відсутність власного бренду й індивідуального опаковання продукції, – зазначив він. – І хоч наша компанія всіма силами намагається тримати преміальну якість виробленої продукції, але коли товар у супермаркетах лежить поруч із конкурентами, споживач не може нас диференціювати. Тому найближчим часом ми зосередимося на покращенні маркетингової політики підприємства».

Як повідомлялося, всю вироблену курятину, а це 60-80 тонн на тиждень, «Просяне» реалізує на внутрішньому ринку.