Продажі свіжих молочних продуктів зростають навіть після подорожчання
У березні виробники свіжих молочних продуктів були доволі активними: вони збільшили обсяги реалізації, навіть попри підняття цін.
Про це пише Інфагро.
Ніша базарної пропозиції молока, сметани, кисломолочного сиру постійно звужується, її впевнено заповнюють заводські позиції. Напевно, це ‒ головна причина успіху виробників свіжих молокопродуктів. Тому й не буде дивним, якщо вже цього року виробництво певних видів свіжих молокопродуктів наблизиться до довоєнних показників.
Продажі відчутно зростають попри суттєво меншу кількість потенційних споживачів через втрату територій із населенням, масову міграцію і не надто великі доходи українців.
Аналітики Інфагро вважають, що в березні заводи могли виробити свіжих молокопродуктів на 11% більше, ніж за аналогічний період минулого року, але все ще на 12% менше, ніж у березні 2021 року. Надалі розрив показників із довоєнним періодом скорочуватиметься.
Попри суттєве подорожчання молочної сировини, поступове підняття цін дозволило переробникам не втратити прибутки. Тому надалі базові ціни на свіжу молочну продукцію якщо й зростатимуть, то несуттєво.