«Пан Курчак» всю курятину експортує автотранспортом
Значна частка експорту курятини під торговою маркою «Пан Курчак» припадає на ринки Азербайджану, Албанії й Туреччини. 100% перевезень охолодженої й замороженої курятини компанія здійснює автомобільним транспортом.
Про це в інтерв’ю журналу «Наше птахівництво» розповів співвласник агропромислової групи «Пан Курчак» Сергій Горлач.
«Оскільки перевезення вантажів морським і залізничним транспортом обмежені, наша компанія віддала пріоритет автомобільному транспорту для перевезення вантажів, ‒ пояснив він. ‒ Нашим постійним покупцям, наприклад, до Азербайджану, доставляємо товар суходолом: транзитом через Румунію, Болгарію, Туреччину, Грузію».
За словами Сергія Горлача, процедура експорту полегшилася через скасування обов’язкового ліцензування експорту м’яса курей та інших товарів.
«Ми активно працюємо над диверсифікацією ринків і забезпеченням безперебійного постачання продукції нашим постійним покупцям», ‒ додав він.
Як повідомлялося, в січні на експорті м’яса птиці Україна заробила на 22,5% більше.