Тваринництво

«Органік Мілк» готовий експортувати надлишок своєї продукції

У компанії «Органік Мілк» прогнозують зниження попиту на продукцію.

Про це розповіла директорка «Органік Мілк» Олена Стретович.

«Дітей відправлятимуть максимально у села і використовуватимуть місцеву продукцію, обмежуватимуться контакти у великих містах. Тому я прогнозую зниження попиту на продукцію, і не лише нашу, – зазначила вона. – За місяць-два ми відчуватимемо проблему з сировиною».

При цьому компанія не підвищує цін на свою продукцію. «Наша філософія передбачає, що наші продукти повинні бути доступними для українців», – наголосила Олена Стретович. Зокрема, компанія знизила для торгових мереж ціну на кефір на 25%.

На її переконання, коли мине хвиля кризи, викликана коронавірусом, про користь органічної продукції говоритимуть ще більше, її цінність тільки зросте.

«Сьогодні ми маємо фінансову подушку, яка дозволить нам деякий час протриматися: не піднімати ціни, виплачувати зарплату робітникам, потроху розвиватися і виводити на ринок нові продукти», – сказала Олена Стретович.

За її словами, експорт не є пріоритетом компанії, хоча чимало ринків хотіли б купувати їхню продукцію. «Якщо ситуація з авіаперевезеннями не погіршиться, то ми частину продукції, яка буде надлишковою на внутрішньому ринку, відправимо на експорт. Так ми зможемо збалансувати своє виробництво і протриматися певний період», – пояснила директорка підприємства.

Компанія планує вийти на ринок Катару, Омана, зауважила Олена Стретович. «Ми готові спрацювати в мінімум, аби тільки утримати цей ринок, утримати людей», – додала вона.

Як повідомлялося, «Молочний альянс» збільшить поставки продукції до Казахстану.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!