Тваринництво

«Молочний альянс» вважає недоцільним розвивати власне виробництво молока

Група компаній «Молочний альянс» не йтиме у нішу виробництва власного молока.

Про це розповів голова наглядової ради групи компаній «Молочний альянс» Сергій Вовченко.

«Стратегія розвитку нашого бізнесу сформована давно. Принцип простий – кожен має робити свою справу», – пояснив він.

За словами Сергія Вовченка, пропозиції щодо покупки ферми надходили неодноразово. «Ми порахували: для того, щоб забезпечити себе на 50% власним молоком, потрібно одноразово витратити близько $400 млн, – зазначив він. – Колись, коли ми продали банк «Аваль», ці кошти в нас були, й акціонери інвестували в різні бізнеси. <…> Витратити $400 млн на тваринництво, а потім іще 8-10 років чекати віддачі вважаємо недоцільним, тому у виробництво власного молока ми не йтимемо, як і в торгівлю».

Сергій Вовченко зауважив, що мережу фірмових магазинів «Яготин» – це понад 20 точок продажу в Києві й області – два роки тому «Молочний альянс» продав приватникам. Нині група компаній має по одному фірмовому магазину при кожному заводі.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!