Тваринництво

Молочна продукція «Слов'яночка» оновила дизайн

Молочна продукція «Слов'яночка» оновила дизайн

Молочне виробництво PepsiCo в Україні після призупинення в лютому відновило роботу з квітня. А нещодавно компанія оновила дизайн та позиціонування бренду «Слов’яночка».

Про це повідомили у PepsiCo в Україні.

«Сьогодні багато що змінилося і на ринку, і в уяві споживачів про звичні продукти й бренди. Тому ми теж маємо на меті трансформувати наш портфель молочних брендів в Україні відповідно до нових фокусів, і розпочинаємо з бренду «Слов’яночка», – зазначила Ірина Римарчук, директор із маркетингу категорії Молочні продукти.

Новий образ «Слов’яночки» – це уявлення про красу й жіночність української жінки, Берегині роду, ніжної і турботливої матері, яка створює родинний затишок. Кожен вид продукції має свою гаму кольорів, що метафорично підпорядковується порам року і допомагає споживачам знайти свій продукт на полиці.

Молочна продукція «Слов’яночка» з’явилася на полицях українських магазинів 20 років тому.

«Сьогодні цей бренд займає понад половину обсягів молочної продукції компанії в Україні та виготовляється виключно з молока екстракласу від українських постачальників», – наголосив Ростислав Гук, директор із продажів PepsiCo в Україні.

Він додав, що з початку воєнного вторгнення рф близько 400 тонн продукції «Слов’яночка» було передано на благодійність.

Як повідомлялося, «Данон» запустив в Україні виробництво дитячої молочки під ТМ Milupa.