МХП відмовився від бренду «Наша Ряба»
Компанія МХП відмовилася від бренду свіжої курятини «Наша ряба», який розвивала 20 років, і починає випускати курятину під логотипом «Та сама курочка».
Про це йдеться у дописі голови правління та власника МХП Юрія Косюка у Фейсбук.
«Що важливіше: гарна обгортка чи суть?
Часто за гарними словами порожнеча, а за доглянутим фасадом — протрухлі стіни», – написав Юрій Косюк.
Він зазначив, що новина, яку він повідомляє дуже здивує.
«Я вирішив зараз відмовитися від використання логотипу «Наша Ряба» на нашій продукції, – оголосив голова правління МХП. – Зараз компанії за красивою рекламою та упаковкою забувають про головне: споживач купує в першу чергу продукт, його якість та смак».
Він зазначив, що МХП 20 років робить найкращу курятину в Україні. Продукцію агрохолдингу цінують в топових країнах і це не через бренд та обгортку, це результат того, що увесь цей час виробляють висококласну та безпечну продукцію, яку купують по всьому світу.
Нагадаємо, МХП – провідний виробник курятини не лише в Україні, а також на Балканах (Група Perutnina Ptuj) та в ЄС. МХП – провідний виробник курятини в Україні з найбільшою часткою на ринку і високою впізнаваністю бренда своїх продуктів. Компанія володіє та контролює всі етапи виробництва курятини: від вирощування зернових та олійних культур, виробництва комбікормів до виробництва інкубаційних яєць та вирощування бройлерного поголів’я, переробки, збуту, дистрибуції та продажу м’яса птиці.
Як повідомлялося, МХП запустив новий формат магазинів «М’ясомаркет».
Нагадаємо, МХП почав процеси трансформації з сировинної компанії в «кулінарну».