МХП за півтора року відкрив 150 гастрономічних бутиків «М'ясомаркет»
На кінець листопада мережа «М’ясомаркет», яку розвиває агрохолдинг МХП із партнерами, налічує 152 магазини у 81 населеному пункті в 23 областях України.
Про це повідомили в МХП.
Найбільша кількість «М’ясомаркетів» – у Кіровоградській області – 22, а до кінця цього року планують відкрити ще 5.
У МХП зазначають, що не роблять акцент виключно на великих містах. В обласних центрах сконцентровані лише 50% магазинів, решта – в містечках, селищах і селах.
На відміну від класичних великих мереж, МХП робить акцент на емоціях покупців, унікальному сервісі, кулінарному досвіді, зазначив директор із розвитку бізнесу клієнтів МХП Дмитро Морозов. Так, м’ясні сомельє радять клієнтам м’ясо під певну страву, діляться рецептами, можуть безкоштовно замаринувати м’ясо.
Як підкреслив Дмитро Морозов, «М’ясомаркет» – не просто логічне продовження роздрібної торгівлі МХП, зокрема її торговельної мережі «Наша Ряба». На базі накопиченої інформації, аналітичних досліджень і вивчення сучасних трендів постійно вносяться корективи, і кожен магазин адаптується під потреби та бажання клієнтів.
Наприклад, концепція «М’ясомаркет 2.0» передбачає появу в магазинах відділів кулінарії, зміни в асортименті та інтер’єрах торговельних точок. Таким чином було вирішено здійснити поступовий перехід від формату convenience store до формату food experience store.
Нагадаємо, МХП поставив собі за мету відкрити 2 тис. магазинів мережі «М’ясомаркет» у найближчі 5 років. Проєкт розвивається з липня 2020 року.