МХП почав співпрацю з McDonalds, що позначилося на ціні напівфабрикатів

Обсяг продажів готової м’ясної продукції (ковбас і копченого м’яса) агрохолдингу МХП у ІІ кварталі 2021 року склав 8,5 тис. тонн – на 2% менше, як порівняти за аналогічним періодом минулого року.
Про це повідомили у компанії.
Середня ціна готової м’ясної продукції в ІІ кварталі 2021 року зросла на 14% проти аналогічного періоду минулого року – до 80,72 грн/кг (без ПДВ). Це спричинене здебільшого зростанням цін на сировину (курятину), уточнили в МХП.
Обсяг продажів напівфабрикатів у ІІ кварталі 2021 року склав 4,5 тис. тонн – на 3% Більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Середня ціна напівфабрикатів зросла на 32% – до 50,91 грн/кг (без ПДВ). Це сталося головним чином через зміну продуктового міксу – з акцентом на дорожчі SKU – і початок співпраці з McDonalds Ukraine зі збільшенням продажів продукції з більшою маржинальністю.
Як повідомлялося, під ТМ «П’ятачок» почали виробляти різнокольорові ковбаски для грилю.