Тваринництво

МХП може заповнити нішу HoReCa, – Косюк

МХП може заповнити нішу HoReCa, – Косюк

На ринку курятини не відбулося значних змін, у тому числі й цінових. Під час карантину люди менше споживали курятини, але лише певний час. Далі продажі продукції МХП почали зростати.

Про це розповів голова правління агрохолдингу МХП Юрій Косюк, пише AgroPortal.

«Потрібно звикати до нових реалій: менше співробітників працюватиме в офісах, деякі ресторани закрилися, але замість них відкриються інші, – зазначив він. – Замість великих торговельних центрів відкриються магазини біля будинку та розвиватиметься доставка до споживача».

При цьому Юрій Косюк не виключає, що МХП може стати кулінарною компанією, яка годуватиме людей, відкривши власні заклади харчування.

«Ми подивилися, що відбувається з HoReCa, коли вона практично вся закрилась у період карантину, і МХП може заповнити цю нішу», – резюмував голова правління компанії.

Так, завтра у Києві МХП відкриває перший Döner Market.

Нагадаємо, МХП запустив спеціальний бренд для HoReCa-спільноти.

Також, компанія розвиває новий формат магазинів «М’ясомаркет», гастростудій м’яса та їжі «Секрети Шефа».