Ціна – вирішальний чинник для українців при купівлі молочних продуктів
При купівлі молочних продуктів для українців найважливішим чинником вибору є ціна. Про це зазначили 46% учасників дослідження компанії Kantar Ukraine в травні цього року.
Про це розповів директор із розвитку бізнесу Kantar Ukraine Кирило Єжов.
На другому місці ‒ якість (42%).
«Це ‒ непохитна властивість українців: обирати якісні товари в цілому, і молочна продукція – не виняток. Ба більше: вони хочуть подешевше, але без втрати якості», ‒ підкреслив він.
На марку/виробника звертають увагу 32% покупців. На натуральність продукту зважають 30%. Для 26% українців важливо, аби це був продукт українського виробника. Чинник акцій/знижок при виборі враховують 20% опитаних, зазначив Кирило Єжов.
Як повідомлялося, у фірмовій мережі «КОМО» продажі в кілька разів вищі, ніж у супермаркетах.