Бюджетний сегмент молочного ринку Польщі зростає завдяки українським біженцям
На молочному ринку Польщі спостерігаються дві ключові споживчі тенденції.
Про це заявив президент Польської молочної групи Ярослав Мальчевський, пише Інфагро.
Перша – це знижена споживча активність, оскільки харчова інфляція змушує багатьох споживачів відмовлятися від продуктів, до яких вони звикли, і переходити на дешевші альтернативи.
Також очевидне зростання попиту в бюджетному сегменті польського молочного ринку, що, поза сумнівами, пояснюється наявністю «споживачів із українськими паспортами».
«Присутність 2 млн біженців від війни сприяє збільшенню споживання молока у Польщі. Але це насамперед стосується основних продуктів харчування», – зауважив він. Цей чинник має обмежений вплив на преміумсегмент, продукцію без ГМО або органічну продукцію.
Як повідомлялося, наприкінці 2022 року закупівельні ціни на молоко у Польщі зросли до рекордних.