Бренд «Наша Ряба»: розлука була короткою
Агрохолдинг МХП повернув свій бренд курятини «Наша Ряба».
Про це повідомляється на фейсбук-сторінці «Наша Ряба».
«Ми на місяць відмовилися від брендингу, виставили 20 цифрових логотипів «Нашої Ряби» на найбільшій NFT-біржі Binance, продали їх загалом за 160 тис. грн, збільшили суму до 400 тис. грн та відправили на благодійність – для зміцнення українських сімей», – зазначається у дописі.
Та інтрига для споживачів ще лишилася.
«Ми повертаємо ту саму курочку у звичному виді. Тож знайоме пакування знову на полицях магазинів, і дещо все ж змінилося. Далі буде…» – йдеться у дописі.