Техніка

У «Ниві Переяславщини» розповіли про особливості роботи автобусного парку

В автобусному автопарку Групи компаній «Нива Переяславщини» завжди бракує машин, бо перевозять майже 2 000 працівників із шести різних громад кількох районів. І без них ніяк, бо зупиниться робота стратегічного нині для держави підприємства.

Про це розповідає прес-служба Групи компаній на своїй Фейсбук-сторінці.

«Автобуси зовсім різні. Є придбані раніше трудяги ПАЗи. Вони хоч і не зовсім нові, але легкі в ремонті й з їх обслуговуванням легко впораються самі водії, бо краще за водія машину не знає ніхто. І ці автобуси багато років служать вірою та правдою. Є кілька ISUZU. Це вже наш український автобус, виробництва Черкас. І хоча комфортністю він поступається іноземним аналогам, але це вже не ПАЗ. Тут значно краще обладнано й місце водія, й пасажирські сидіння. Та й марку японського автомобілебудівного гіганта, виробника двигунів, намагаються підтримувати. Значно комфортніші – Мерседеси та Рено. Мерседеси обслуговують маршрути, де багато людей, Мікроавтобуси Рено використовуємо там, де компактні колективи. Маємо також комфортабельний лайнер, яким можна їхати хоч до моря, хоч за кордон – Вольво», – зазначають у публікації.

У кожного автобуса свій маршрут і свій графік роботи. І кожен водій розуміє, що він перевозить колег, тому обов’язкове вологе прибирання та порядок в автобусі, а ще контроль за носінням масок під час епідемії корона вірусу, термометрія та сотні інших обов’язків. У кожного водія свій графік, хтось встає о третій, хтось – о четвертій. І так весь день, допоки кожен із працівників «Ниви» не потрапить додому.

Нагадаємо, «Нива Переяславщини» вдосконалює транспортну логістику.

Раніше ми повідомляли про специфіку роботи парку комбікормовозів у «Ниві Переяславщини».