Техніка

У Латвії інвестують чверть мільйона євро у створення екологічного локомотива для маршрутних вантажоперевезень

Логістична компанія Operail уклала договір з латвійською фірмою DiGas, яка розробить перший в балтійському регіоні СПГ-локомотив для виконання маршрутних вантажоперевезень.

Про це повідомляє Центр транспортних стратегій.

У Operail відзначили, що СПГ-локомотив витрачає в середньому на 30% менше палива і виділяє на 20% менше вуглекислого газу і на 70% менше двоокису сірки.

Як зазначається, раніше газова технологія випробовувалася і застосовувалася на локомотивах, які здійснюють маневрові роботи. Установка СПГ-системи на локомотив, який здійснює маршрутні вантажоперевезення стане першою для країн Балтії.

«Ми постійно шукаємо рішення, які менше забруднюють навколишнє середовище. Перший СПГ-локомотив для маршрутних вантажоперевезень – це чудовий приклад, коли застосування нових технологій не тільки підвищує ефективність процесів, але і допомагає зберігати навколишнє середовище», – сказав голова правління Operail Рауль Тоомсалу.

За його словами, компанія інвестує чверть мільйона євро і починає будівництво пілотного локомотива, щоб після закінчення періоду тестування застосувати ту ж технологію на всіх локомотивах компанії, що здійснюють маршрутні перевезення.

«Витрати на виробництво першого локомотива високі, але в подальшому установка СПГ-бака і СПГ-систем буде, безумовно, значно дешевшою. Закликаємо також і інші транспортні та логістичні підприємства шукати більш екологічні рішення», – додав Рауль Тоомсалу.

Процес перебудови американського локомотива General Electric C36 передбачає поділ паливного бака об’ємом 17 тис. літрів на дві частини: одна половина залишиться для дизельного палива, а друга буде використовуватися для СПГ – і установки нових систем. Інформаційні системи СПГ-локомотива зберігають всю інформацію про витрату палива, що дозволяє після аналізу даних збільшити економію палива і засобів.

Перший СПГ-локомотив планують збудувати навесні наступного року, а перші тестові поїздки відбудуться влітку 2020 року. Після необхідних погоджень з Eesti Raudtee і Департаментом захисту прав споживачів і технічного нагляду локомотив повинен почати обслуговувати маршрутні вантажоперевезення в кінці 2020 року.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!