Техніка

Система KRONE Smart Support надає переваги віддаленої діагностики

Система KRONE Smart Support надає переваги віддаленої діагностики

На сьогодні розвиток агротехнологій неможливий без застосування ІТ-рішень. Напрацювання в цьому напрямі демонструє й компанія KRONE. Так, застосування телематичних систем на кормозаготівельній техніці оптимізує витрати й підвищує якість роботи.

Про це йдеться у матеріалі журналу The Ukrainian Farmer.

Зокрема, завдяки системі KRONE Smart Support власник машини отримує не лише агрономічні дані, а й можливість комплексного обслуговування через дилера. Вона дозволяє дилерам із дозволу власника техніки переглядати дані, пов’язані з проведенням сервісного обслуговування. До того ж власник техніки зберігає у себе декларацію про суверенітет даних і може на власний розсуд дозволяти чи забороняти своїм сервіспартнерам доступ до них.

«Krone розглядає систему Smart Support як інструмент комплексного, ефективного та перспективного сервісного обслуговування в руках дилерів. Тому ми готові надавати дилерам доступ до цінних даних, таких як коди несправностей, розташування машини або дані лічильника строку експлуатації машини. Вони дозволять дилерам швидко реагувати і якнайкраще готуватися до майбутньої роботи. Наша спільна мета — звести до мінімуму час простою машини й оптимально використати власні ресурси», — зазначають у компанії.

Відтак процес заготівлі кормів для ВРХ ще ніколи не був таким досконалим і оптимізованим, як нині. Із сучасною технікою KRONE зелені посіви буквально за лічені хвилини перетворюються на високоякісний збалансований корм із максимумом поживної цінності й мінімумом витрат часу та ресурсів на заготівлю.

Нагадаємо, раніше також повідомлялося, що за побажання замовника ширина підбирача від Krone може бути 1,95 або 2,35 м.