Техніка

«Сканія Україна» відкриває нову станцію на Київщині

Маючи зручне розташування поблизу Броварської кільцевої дороги на перетині трас М95 та Н07, нова сервісна станція «Сканія Бровари» готова надати всі види послуг для швидкого та якісного обслуговування вантажної техніки на території загальною площею 1100 м2, що включає сервісні бокси, складські та офісні приміщеня. Цей крок є частиною постійного плану розвитку Scania в Україні, незважаючи на те, що країна перебуває у стані війни.

Про це повідомляє прес-служба компанії.

Сервісна станція оснащена всім необхідним і може вирішити будь-яку проблему на місці, щоб якомога швидше повернути техніку в роботу. Завдяки сучасним інструментам і діагностичному обладнанню технічні спеціалісти зможуть ефективно проводити діагностику, обслуговувати та ремонтувати всю лінійку вантажівок Scania та причіпного обладнання. На станції можуть одночасно обслуговувати 8 вантажних автомобілів, також є великий склад запчастин.

«Цим рішенням про відкриття нової сервісної станції у Київському регіоні зараз, ми хочемо підтвердити свою прихильність до українського ринку. Ми добре усвідомлюємо всі ризики для наших інвестицій, але хочемо бути ближче до наших клієнтів, діяльність яких відіграє важливу роль для українського суспільства, особливо в теперішніх умовах, гарантуючи доставку продуктів харчування, пального та інших критично важливих товарів для життєдіяльності людей та інфраструктури. Це також про наше зобов’язання для підтримки економіки країни, наших співробітників і партнерів, які, попри триваючу російську агресію, продовжують свою роботу та бізнес», – зазначає генеральний директор ТОВ «Сканія Україна» Хокан Йюде.

«У цій частині Київської області пролягають головні маршрути з півночі на захід і південь. Ми бачимо величезну потребу не лише у наданні послуг з ремонту та обслуговування вантажної техніки у цій частині регіону, тому у майбутньому цей центр може бути значно розширений і надаватиме більший спектр послуг перевізникам. Хоча ми не будували цей центр цілеспрямовано під станцію, наша команда максимально адаптувала його під наші потреби та налаштує усі необхідні процеси», – зазначає директор з розвитку дилерської мережі та дилерів в Україні Олександр Тицький.

Також у релізі зазначають, що стратегія збільшення точок обслуговування та наближення до клієнтів продовжує залишатися в центрі уваги компанії, визнаючи потребу мінімізації простоїв техніки клієнтів, особливо зараз, коли роль логістичних потоків набула украй важливого значення для країни.

«Одна із головних цінностей, що лежать в основі бізнес діяльності Scania, полягає у задоволенні потреб клієнта та називається «Клієнт понад усе», і це важливо, як ніколи раніше», – додають у публікації.

Раніше ми повідомляли, Scania відновлює постачання нових і вживаних вантажівок.