Шини ТЗП-39 Атлант менше ущільнюють ґрунт у порівнянні з автомобілями
«Завод Кобзаренка» перший з українських виробників розробив складний напівпричіп ТЗП-39 Атлант (вантажопідйомність 30 тон, об’єм 42 м3), який не поступається європейським аналогам.
Про це повідомляє «Агротерра».
Унікальність цього напівпричепа полягає в його горизонтальній системі розвантаження – рухомою передньою стінкою. Спочатку передню частину днища разом з передньою стінкою гідроциліндр зрушує назад та виштовхує задню частину вантажу, після чого включається третій гідроциліндр, та передня стінка, рухаючись по направляючим до кінця, виштовхує другу частину вантажу сама.
Ця система розвантаження дає можливість встановити на напівпричіп гноєрозкидальний механізм та перевантажувальний шнек. При цьому знімається лише передня стінка, яка є перемінною. Незважаючи на те, що напівпричіп ТЗП-39 досить габаритний та великоваговий, він гарно маневрує дякуючи першій та третій підрулюючим вісям.
На напівпричепах Атлант використовуються шини низького тиску, які у рази менше ущільнюють ґрунт у порівнянні з автомобілями. Крім цього, тракторний напівпричіп має набагато кращу прохідність по мокрому осінньому полю.
Нагадаємо, раніше також повідомлялося, що продуктивність ЗПМА-180 дозволяє наповнити мішок місткістю 200 т за 45-60 хвилин.