ШІ прискорює ремонт: тепер можна просто сфотографувати потрібну запчастину
Компанія Case IH представила на виставці Agritechnica 2025 значне оновлення своєї платформи електронної комерції mycnhstore.com, інтегрувавши туди сучасний штучний інтелект (ШІ) і машинне навчання. Завдяки цій інновації, фермери та дилери тепер можуть знаходити і замовляти необхідні запчастини швидше та з меншим ризиком помилки.
Про це повідомляє Agroportal24h.cz.
Основна перевага нової функції полягає в тому, що користувачі можуть просто сфотографувати потрібну їм деталь, а система миттєво знайде відповідний компонент в онлайн-каталозі. Це значно прискорює весь процес купівлі та мінімізує ймовірність неправильного вибору.
Над розробкою цієї технології працювала команда CNH Parts & Service, поєднавши своє технічне ноу-хау з останніми розробками в галузі ШI. Технологія впроваджуватиметься поступово. Перша фаза охоплює 200 тис. запчастин для тракторів, що перебувають у поточному виробництві. У 2026 році цю функцію планується поширити також на збиральні машини.
Як зазначає Явуз Сіксі, очільник CNH Parts & Service, головна мета інновації — скоротити час простою техніки та максимізувати її працездатність.
«Завдяки використанню найсучасніших технологій AI та ML ми надаємо клієнтам можливість швидше обирати запчастини, щоб вони могли якнайшвидше повернутися до роботи», – наголосив він.
Читайте також: Amazone спрощує вибір запчастин новою системою класифікації