Техніка

Оптимальною швидкістю для роботи дискового агрегата вважається 10–12 км/год

Оптимальною швидкістю для роботи дискового агрегата вважається 10–12 км/год

Якщо одна або кілька батарей дискового агрегата працюють надто глибоко, проблему виправить просте регулювання. Поперечні нерівності ґрунту, що виникають після проходження агрегата, можуть свідчити про надмірну швидкість руху.

Про це йдеться у матеріалі журналу The Ukrainian Farmer.

Відомо, що дисковим агрегатам для якісної роботи потрібна швидкість, але не всі розуміють, що потрібно знати міру. Трактористи намагаються пришвидшити виконання роботи, що негативно впливає на якість обробітку. Борона починає вистрибувати з ґрунту, залишаючи відчутні нерівності. Оптимальною вважається швидкість 10–12 км/год, хоча для певних умов можливо знадобиться їхати швидше або повільніше.

Коли агрегат залишає за собою нерівні смуги, причин може бути кілька. Кріплення дисків або дискових батарей може деформуватись або зношуватися, і це точно спричинить появу неправильного «рисунка» позаду. За наявності котка цю проблему навряд чи побачиш. Але коток можна час від часу підіймати, щоб швидко оцінити стан агрегата.

Нерівномірний тиск у шинах також може бути причиною неправильного переміщення агрегата. Якщо одна із шин розташована по висоті не так, як інші, або тиск у шинах відрізняється, це призводить до різного заглиблення й розбіжностей у слідові. Також криві «рисунки» залишають по собі зігнуті диски. Системи захисту не завжди можуть впоратись із надмірними навантаженнями від наїзду на масивне каміння або інші тверді перешкоди. В результаті диски деформуються і залишають нерівні сліди.

У процесі експлуатації гайки, що тримають диск, можуть відкрутитися. Це легко перевірити за допомогою простого гайкового ключа. Також не зайвим буде візуальний контроль перед початком роботи. Також в агрегатах, де підшипники потребують періодичного змащування, потрібно стежити за своєчасним виконанням цієї процедури. Це особливо важливо, коли диски зібрано в батареї — навантаження на підшипники значно більше, і недбале ставлення до обслуговування може призвести до зупинки посеред поля.

Нагадаємо, раніше також повідомлялося, що дисковий агрегат на меншій глибині показує меншу витрату пального.