Техніка

Оновлена система підсилення тяги SERVO T6000 — на дишлі

Оновлена система підсилення тяги SERVO T6000 — на дишлі

На зміну флагманській моделі напівнавісних оборотних плугів SERVO 6,50 приходить нова генерація SERVO T6000. Інженери Pöttinger переосмислили всю концепцію рами.

Про це йдеться у матеріалі журналу The Ukrainian Farmer.

Для різних завдань і кожного типу ґрунтів можна обрати серед шести суцільних і двох смугових корпусів. Навіть є варіант для клейких болотних ґрунтів — корпус зі спеціального пластику. Відстань між корпусами — 102 см, що забезпечує роботу без закорковування навіть по значній кількості пожнивних решток.

З попереднього модельного ряду SERVO 6,50 лишились корпуси, передплужники, чизелі, відрізні диски, розширювачі борозни й котки для зворотного ущільнення. На вибір пропонують звичайні долота, долота з твердосплавним напаюванням і варіант для роботи по найбільшому ущільненню — суцільне леміш-долото.

Оновлена система підсилення тяги — на дишлі. Вона забезпечує активне навантаження на задню вісь трактора до 1100  кг. Переваги очевидні: зменшення пробуксовування, захист ґрунту та економія пального. На розворотах система автоматично вимикається.

З березня 2023 року — доступна модель із функцією онланд (оранка біля борозни). Тут застосовано довшу гідравлічну складну поперечну балку та переднє опорне колесо. Таким чином, натисненням однієї кнопки можна перелаштувати плуг для роботи в борозні чи біля неї.

«Новий SERVO T6000 від Pöttinger має вигляд конструктора — на потужну раму ви можете навісити безліч варіантів комплектацій та опцій для виконання саме ваших завдань. Це оснащення може потребувати до шести гідравлічних з’єднань, плюс злив. У роботі вам знадобиться мінімальний набір з одного з’єднання подвійної дії для обороту плуга й опційно з’єднання простої дії для замка пакерного котка», – йдеться у повідомленні.  

Зазвичай, виводячи нову генерацію техніки, виробники говорять про купу оновлень на старій серцевині. Pöttinger зробив кардинально протилежне — ми бачимо повністю нову, потужнішу центральну раму, на яку кріпляться вже знайомі деталі, що пройшли багаторічні випробування полем. Оновлена рама забезпечує неймовірно високий клас потужності в 500 к. с. — це зроблено із запасом міцності. Високий клас потужності дозволяє максимальну робочу ширину на кожен корпус у 58 см — продуктивність 7-корпусного плуга на рівні восьмикорпусних моделей інших виробників

Нагадаємо, раніше також повідомлялося, що новий плуг від Pöttinger можна оснастити гідравлічною зміною робочої ширини.