Техніка

МТЗ показав оновлені трактори

Мінський тракторний завод модернізував 2020 році свої найпопулярніші моделі: 82 і 1221. Оновлені машини змінилися зовні і отримали нові індекси – BELARUS-82.3 і BELARUS-1222. Обидві машини вже демонструвалися на спеціалізованих виставках, але під Новий рік їх виставили новинки на загальний огляд на площі біля заводу.

Про це повідомляє «Автобизнес».  

МТЗ-82 отримав нове облицювання, робочі світлодіодні фари. Конструктори відмовилися від механічного приводу переднього ведучого моста – тепер його включає гідрокерована багатодискова фрикційна муфта, яка працює в маслі. Покращено управління коробкою передач (синхронізована, зі збільшеним числом передач 18х18, з установкою реверсивного і понижувального редукторів). Завдяки встановленню муфти зчеплення LUK (диск з металокерамікою) знижено зусилля на педаль зчеплення. Модернізована гальмівна система (працює в масляній ванні).

У конструкції заднього вала відбору потужності стрічкові гальма управління також замінили на багатодискову фрикційну муфту, що дозволило не тільки забезпечити високу довговічність ВВП, а й збільшити передавану через нього потужність. Вантажопідйомність заднього навісного пристрою підвищена до 3400 кг.

За рахунок винесення гидророзподілювача вдалося герметизувати передню стінку кабіни, зменшити шум і вібрацію від двигуна і відповідно підвищити комфорт оператора. Тросове управління розподільником тепер розташоване в більш зручній зоні, під’єднання гідровиводами також стало більш зручним. Крім того, було введено в дію новий тягово-зчіпний пристрій.

Під капотом встановили новий глушник з виводом труби на стійку кабіни – тим самим вдалося зменшити вібрацію і поліпшити огляд для водія. 84-сильний дизель ММЗ Д-243S2 відповідає екологічним вимогам стандарту Stage II.

В кабіні встановили нове сидіння на пневмопідвісці, нові щиток приладів з кольоровим РК-дисплеєм і бічний пульт управління вузлами і системами трактора. Важільні органи управління замінили на кнопкові (управління заднім ВВП і ПВМ). З’явилися електрокеровані дзеркала заднього виду.

Уже в базовій комплектації є USB зарядний пристрій, прикурювач, магнітола, кондиціонер (опціонально може бути встановлений клімат-контроль). Реверс-редуктор дозволить легко керувати трактором при човникових операціях, зокрема при роботі з фронтальним навантажувачем.

BELARUS-1222 теж отримав нове облицювання з більш досконалою лінзованою світлотехнікою та нову, просторішу кабіну з панорамним склінням. Сидіння – з регулюваннями на пневмопідвісці. Новий щиток приладів з кольоровим РК-дисплеєм, магнітола, USB зарядний пристрій, кондиціонер та електрокеровані дзеркала.

BELARUS-1222 укомплектували електрогідравлічною навісною системою, яка раніше ставилася тільки на більш потужні трактори.

Модифікація 1222.3 комплектується 136-сильним дизелем ММЗ Д-260.2S2 з безпосереднім впорскуванням палива, турбонаддувом і інтеркулером. Трактори комплектуються дисковим ВВП; передбачені автоматичне включення ПВМ і блокування диференціала.

Читайте також: МТЗ збиратиме трактори в Єгипті