Lozova Machinery модернізувала шлейфову борону LARI
Виробник Lozova Machinery вперше презентував удосконалену шлейфову борону LARI. Серед головних оновлень – адаптація до безпечного пересування дорогами загального значення, підвищення зручності обслуговування та можливість внесення добрив одночасно з ґрунтообробітком.
Про це кореспонденту AgroTimes розповів головний конструктор Lozova Machinery Олексій Гриненко.
«Насамперед ми змінили транспортні габарити знаряддя. Якщо раніше ширина становила 3,6-3,7 м, то в новій модернізованій лінійці цей параметр не перевищує 3 м. Також встановили світлотехніку. У такому виконанні агрегат може безпечно пересуватися дорогами загального значення й виходити на європейський ринок. Для нас це важливо», – відзначає головний конструктор.
Також виробник змінив механізм фіксації бокових стріл і транспортне дишло із замком. Тепер ним можна керувати гідравлічно з кабіни трактора. За таким же принципом складаються й транспортні колеса. Ці функції передбачені у стандартній комплектації агрегату.
Транспортний пристрій раніше піднімався по центру. Тепер на цьому місці можна встановлювати міні-бункери для внесення добрив одночасно з обробітком ґрунту.
«На знарядді залишилися найбільш зносостійкі зуби на ринку, довговічність яких ми досліджували. Агрегат має найбільш міцний вузол кріплення шлейфів, найтовстіші й найширші скоби, що не зварені між собою, а з’єднані болтом. Завдяки цьому їх легко можна зняти. Як і в попередній моделі, всі секції шлейфів з’єднані між собою по бокам. Таке рішення запобігає необробленим клинам на поворотах. Залишилась підтримка бокових рам тросами, що зменшує радіус розвороту. Це дозволяє уникати зайвих проходів і таким чином зменшити витрати пального й знизити ризик переущільнення ґрунту на краю поля», – розповідає Олексій Гриненко.
Модернізована лінійка шлейф-борони LARI доступна із шириною захвату 7, 12, 15, 18, 21 м. Найменшу модель можна агрегатувати з трактором потужністю 80 к. с.
Нагадаємо, презентували оновлену лінійку ротаційних борін DINAR.