Техніка

Kubota розробила дизельний двигун з електронним керування

D1105-K

Корпорація Kubota розробила малогабаритний промисловий дизельний двигун з електронним керуванням D1105-K (робочий об’єм 1,123 л) як джерело живлення, що відповідає останнім європейським, американським і китайським нормам викидів. У двигуні використовується унікальна система згоряння Kubota TVCR, що забезпечує велику паливну економічність і компактний розмір та дозволяє легко замінити звичайні двигуни Kubota на D1105-K. Розширивши лінійку двигунів, що можуть знизити викиди CO2, компанія зробить свій внесок у вуглецево-нейтральне суспільство.

Про це повідомляє прес-служба виробника.

D1105-K усуває видимі викиди чорного диму, що часто виникають під час запуску, прискорення або раптового застосування навантаження до двигуна. Цей новий двигун відповідає найсуворішим національним нормам Китаю щодо задимлення категорії Ⅲ.

Двигун D1105-K оснащений системою згоряння TVCR, в якій оригінальна система згоряння поєднується з унікальною технологією електронного керування, спеціально розробленою для невеликих двигунів.

Ці інноваційні технології знижують витрату пального приблизно на 5%, порівняно зі звичайними моделями.

Електронне керування дозволяє використовувати комунікаційний протокол CAN *4 , що може керувати обертанням двигуна і крутним моментом за допомогою сигналів, що посилаються транспортними засобами. CAN також дозволяє збирати дані про привід двигуна, необхідні для телематичних технологій. Ці дані покращують керованість і ефективність роботи завдяки зниженню швидкості обертання в разі раптового навантаження, чого не досягнути з механічним управлінням.

Виробники можуть легко замінити звичайні механічні двигуни на D1105-K, тому що технічні характеристики, такі як зовнішні розміри, а також положення впуску та випуску й коробки відбору потужності залишаються такими, як раніше. Це також може зменшити додаткові витрати на проектування основної машини, зазвичай необхідні для установки двигуна з електронним блоком управління, такі як проектування місця установки і джгутів проводів, оскільки ЕБУ встановлюється безпосередньо на двигун.

Використання великого масляного піддону збільшує період між замінами ефірної олії до 500 годин *5. Покращена ремонтопридатність скорочує час, необхідний для обслуговування двигуна.

Нагадаємо, Kubota випустила компактні електротрактори.