Техніка

Krone презентує новий варіант транспортного причепа GX

Починаючи з сезону 2022/2023, компанія Krone пропонує універсальний транспортний причіп GX у виконанні з цільними бічними бортами як альтернативний варіант причепа з гідравлічно телескопічним збільшенням вантажного простору.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

Цей варіант, що вже передали в серійне виробництво, включений в лінійку універсальних транспортних причепів GX Krone. Після їх виведення на ринок восени 2021 року компанія отримала безліч позитивних відгуків як від постійних клієнтів із сегменту кормових культур, так і від нових клієнтів, що забезпечило зростання попиту на цю техніку.

Перевага цільних бічних бортів полягає у зменшенні власної маси причепа приблизно на 600 кг. Передній та задній борти також скріплені суцільними конструкціями по висоті, причому задній борт у цьому варіанті відкидається ще більше, ніж на причепі з гідравлічним керуванням бортами. Така конструкція спрощує заднє навантаження, наприклад, пелет або солом’яних тюків.

Причіп GX з цільними бічними бортами зберіг усі характеристики, вподобані клієнтами, що дозволяють використовувати його як універсал. Запатентована однорамна концепція та скошені крила захищають причіп від забруднень. Бортові панелі зі склопластику завдяки гладкій поверхні зменшують опір тертя під час розвантаження. Рухомий, прозорий передній борт дозволяє водію трактора бачити вміст кузова.

Дуже міцна, зносостійка стрічка транспортера може рухатися вперед і назад, а завдяки постійному натягу не зміщується навіть під час руху порожняком. Пружний ефект стрічки транспортера забезпечує щадне навантаження і розвантаження навіть таких чутливих вантажів, як картопля або інші види овочів.

Крім того, новий варіант причепа GX оснащений інноваційною системою розвантаження Krone ExactUnload, відзначеною срібною медаллю Німецького сільськогосподарського товариства DLG, що дозволяє розвантажувати задану траєкторію. Наприклад, для заповнення силосної траншеї оператору потрібно лише встановити необхідну довжину шляху. Система самостійно регулює швидкість розвантаження та адаптується під швидкість руху трактора.

Нагадаємо, Krone розробила дві нові моделі косарного механізму.