Клієнтський портал KRONE святкує 5-річчя

Клієнтський портал підприємства KRONE – mykrone.green відзначає п’ятиріччя та продовжує надавати фермерам, підрядним сільськогосподарським підприємствам та дилерам цифрові послуги найвищої якості.
Про це повідомляє пресслужба KRONE.
Відзначають, що особливе місце на порталі займає магазин цифрових рішень E-Solutions Shop, в якому клієнти KRONE зручно, в режимі online мають можливість придбати програмне забезпечення, додаткові компоненти та програмні надбудови.
«Розвиток порталу говорить саме за себе: майже 50 000 програмних комплексів і компонентів було реалізовано через online-магазин E-Solutions, тим часом кількість користувачів платформи, що перебувають у 58 країнах світу, подолала двадцятитисячну позначку», – йдеться у повідомленнні.
У KRONE також відзначають ще один цікавий інструмент, що активно використовується – KRONE Smart Telematics, особливо у версії підвищеного комфорту „Plus“. Завдяки цьому сервісу з використанням телеметричної системи KRONE SmartConnect (Solar) найважливіші дані про машину в режимі реального часу передаються на портал mykrone.green, на якому здійснюється їх оцінка та аналіз.
Номенклатура пропозицій, представлених на платформі, розширюється, зауважують у KRONE.
«Платформа mykrone.green загалом постійно розвивається, перетворюючись на екосистему, з якої користувач, і чи не є він дилером чи кінцевим покупцем, може почерпнути для себе точну та вірну інформацію», пояснив Хейнер Брюнінг, генеральний директор, який відповідає за підрозділ «Запчастини та сервіс».
В найближчому майбутньому підприємство Krone планує також продовжувати розширення асортименту пропозицій, пов’язаного з цифровими рішеннями для максимальної підтримки клієнтів у ще більш ефективній організації виробництва.
Читайте також: Група підприємств Krone націлена на стабільне майбутнє