Техніка

Kernel інтегрує у свою роботу хмарний сервіс

За виробничими успіхами Kernel – безліч бізнес-процесів, проаналізованої інформації та ухвалених рішень. Кожен з аспектів потребує сучасних технічних інструментів, тож компанія продовжує свою цифровізацію – інтегрує в роботу хмарний сервіс Microsoft Azure.

Про це повідомляє прес-служба компанії на своїй Фейсбук-сторінці.

У Kernel вже оцифровані логістика, виробництво, трейдинг і документообіг. Менеджмент приймає рішення на основі даних, що оновлюють у режимі реального часу:

  • Поля моніторять, використовуючи супутникові знімки та безпілотники.
  • Big Data-технології дозволяють аналізувати дані метеостанцій, вологість ґрунту, контролювати роботу техніки під час збору й обробки врожаю.
  • Можна дізнатися врожайність і структуру посівів, географію обраного поля.
  • На основі отриманих даних прогнозують урожайність, розраховують бюджет, приймають більш точні управлінські рішення.

Раніше вже впровадили систему керування бізнес-процесами Microsoft Dynamics NAV, а також сервіс формування звітів на основі даних Microsoft Power BI. Утім, головні сервери лишалися «наземними». Для використання максимуму можливостей існуючих технологій поступово переводять ІТ-інфраструктуру в хмарний сервіс Microsoft Azure.

«Перехід у хмари дозволяє спростити підтримку IT-інфраструктури, скорочує витрати на обслуговування серверів і мінімізує ризики, пов’язані з безпекою даних. Зокрема, є можливість аварійного відновлення інформації та постійний доступ до даних з будь-якого місця», – коментує Директор з інформаційних технологій Kernel Андрій Піший.

У цьому процесі Kernel заручився підтримкою колег з компанії Київстар, яка є стратегічним партнером Microsoft в Україні. Пілотний проєкт переходу тривав 4 місяці, а за його підсумками впевнилися у правильності прийнятого рішення. Планують перенести всю бізнес-аналітику та критичні дані до хмарного середовища у найближчі 5 років.

Раніше ми повідомляли, Kernel запустив курси з програмування та диспетчерського керування.