Техніка
Головне:
Техніка

Joskin розкрив подробиці роботи системи E-Drive

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Компанія Joskin за участю John Deere розробили інноваційну систему перенесення зусилля трактора на весь автопоїзд E-Drive. Завдяки цьому зменшується баластування, ущільнення та пошкодження ґрунту, пробуксовування, розширюються можливості роботи у несприятливих погодних умовах, стає можливим використання більших цистерн та більш продуктивного обладнання. Нова система була удостоєна золотої медалі Innovation Award 2019 виставки Agritechnica.

Про це повідомляє кореспондент AgroTimes з виставки Agritechnica в Ганновері (Німеччина).

E-Drive частково передає потужність трактора, перенісши її на 2 тягових моста. Тягове зусилля таким чином підтримується приводом причепа. Тому немає необхідності збільшувати навантаження на осі трактора, щоб підвищити адгезію при дорожніх перевезеннях.

Збільшення тягового зусилля зменшується необхідність балансування, тим самим зменшуючи вагу трактора, мінімізуючи ущільнення ґрунту, споживання пального та знос шин.

Читайте також: JOSKIN випустив нову модель цистерни для рідкої органіки

Завдяки підвищеній маневреності, зменшуються пошкодження ґрунтового покриву в результаті пробуксовки автопоїзда. Завдяки цій системі, з’являється можливість починати сезонні роботи раніше і працювати більш тривалий час при несприятливих умовах.

Зростання потужності та маневренності робить можливим використання цистерн більшого об’єму та заднього навісного обладнання більшого захвату.

Технологія E-Drive є гібридною системою, що включає в себе ключові елементи, інтеграція яких була розроблена при партнерстві з компанією John Deere. Електрична енергія виробляється генератором, вбудованим в трактор і передається на електромотор на причепі потужністю до 100 кВт. Привід мостів здійснюється за допомогою двох карданних валів.

У випадку з тривісним транспортним засобом тяговими є два останніх моста. Таким чином, при русі по дорозі перша вісь може залишатися підйомною, що сприяє економії покришок, зменшення опору руху і зниження енерговитрат. Якщо в полі передня вісь піднята, додаткове тягове зусилля досягається шляхом перенесення навантаження на трактор і на дві задні осі. 

Ходова частина характеризується наявністю диференціалу, вбудованої системи для автопідкачування і гальмами відповідного діаметру.

На підставі даних різних контрольних пристроїв і обміну даними на Isobus між трактором і машиною (швидкість руху, навантаження на вісь, кут повороту) система автоматично регулює потужність, передану від електричного мотора на осі причепа

Joskin.

Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!