Електронна технологія управління покращила обробку вантажного автотранспорту
Впровадження електронного модуля «Тайм-слот» дозволило наростити показник обробки вантажного автотранспорту в Одеському морському порту.
Про це повідомляє адміністрація Одеського морського порту на своїй Фейсбук-сторінці.
В Одеській філії ДП «Адміністрація морських портів України» (ОФ ДП «АМПУ») відзначають, що за 12 місяців минулого року оформлено на в’їзд (виїзд) у (з) порт 497 770 одиниць вантажного автотранспорту з комерційними вантажами. Це на 58 542 одиниць, або на 13,33 % перевищує аналогічний показник 2020 року. Керівництво ОФ ДП «АМПУ» вважає, що такий успіх значною мірою зумовлений впровадженням технології електронного управління запуском вантажного автотранспорту на територію порту (ТАЙМ-СЛОТУВАННЯ).
Користування електронним модулем «Тайм-слот» дозволяє клієнтам порту завчасно планувати час прибуття і гарантованого запуску автомобілів з комерційними вантажами через КПП порту шляхом бронювання секторів часу. Водночас адміністрація порту завдяки цій технології розподіляє заїзд комерційного автотранспорту рівномірно протягом доби, що дозволяє обробляти вантажівки без затримок, без накопичення транспорту на прилеглих до порту вулицях і без обмежень запуску фур на термінали.
«Аналіз показників обробки автотранспорту з часу впровадження тайм-слотування свідчить про значне підвищення логістичного потенціалу порту, зазначає начальник ОФ ДП «АМПУ» Максим Лапай. – Останній випадок зупинки в’їзду автотранспорту в порт через перевантаження інфраструктури підприємства був у лютому 2021 року. А вже у травні, коли перевізники один за одним почали інтенсивно використовувати «Тайм-слот», були зафіксовані найвищі показники обробки автотранспорту за всю історію порту».
Сьогодні електронний модуль інтегровано у інформаційну систему адміністрації порту і синхронізовано з відповідними IT-ресурсами двох контейнерних терміналів – на Карантинному молу (оператор – ДП «КТО») та у Хлібній гавані (оператор – ТОВ «Бруклін-Київ Порт»). До системи підключились також майже вісімсот компаній, що займаються експедируванням та перевезенням вантажів.
Нагадаємо, система «свій-чужий» забезпечує контроль технопарку та оптимізацію витрат.