Техніка

AUGA представила першу партію гібридного трактора з двигуном від Ford

AUGA представила першу партію гібридного трактора з двигуном від Ford

Компанія Agtech та виробник органічних продуктів харчування AUGA group офіційно представили свій гібридний трактор AUGA M1 для професійного використання з першої партії продукції. Трактор працює на біометані з двигуном внутрішнього згоряння та перетворює його на електрику для електродвигунів коліс. Машина здатна безперервно працювати до 12 годин.

Про це повідомляє AUGA group.

Відомо, що у порівнянні з дизельними аналогами один такий трактор зменшує викиди вуглекислого газу до 100 тонн на рік.

«Сільське господарство відповідає за 20% глобальних викидів, і в цьому секторі не було реальних рішень для зменшення забруднення. Група AUGA кілька років тому виступила з ініціативою розробки технологій, які могли б зробити прорив у цій галузі та дозволити фермерам працювати більш стійко, а споживачам обирати їжу без збитків для природи. Рік тому ми представили прототип гібридного трактора та провели низку технологічних тестів, які дозволили нам вдосконалити цю концептуальну модель. Сьогодні, через рік, ми маємо результат, який ми обіцяли всім – нову версію AUGA M1. Трактори з цієї першої виробничої партії почнуть працювати на фермах вже у 2023 році», – повідомив генеральний директор групи AUGA Кестутіс Юшчус.

За словами Юшчуса, AUGA group отримала пропозиції щодо виробництва першої партії тракторів не лише від Литви, а й від іноземних виробників. Для збірки першої партії AUGA group обрала Рокішкський машинний завод, який має багаторічний досвід у виробництві сільськогосподарської техніки.

Під час випробувань інженери AUGA group знайшли способи зменшити втрати енергії та підвищити загальну ефективність електроприводу. Також вдалося полегшити конструкцію трактора, що призвело до меншого споживання енергії та меншого тиску на ґрунт під час роботи.

Перша виробнича партія складається з трьох тракторів. Кожен з них містить різні компоненти. У заводській версії гібридного трактора AUGA M1 використовуються двигун внутрішнього згоряння Ford і кабіна CLAAS.

«На сьогоднішній день газові трактори, які були розроблені в усьому світі, могли працювати лише до 4 годин поспіль у полі, оскільки газові балони фізично не вписувалися в конструкцію трактора. Конструкція наших інженерів дозволяє встановлювати в трактор більші балони з біометаном. Другою перешкодою для поширення біометанових тракторів є нерозвинена інфраструктура біометанових заправок. Ми вирішили цю проблему, запропонувавши швидку та зручну заміну газового балона, який заправляється на біометановій установці, а не на тракторі, і доставляється в кожне господарство. Це усуне потребу в біометанових заправних станціях на фермах», – каже Юшчус.

Також зазначено, що загальний обсяг інвестицій на сьогоднішній день у розробку концептуальної моделі трактора AUGA M1 і виробництво першої партії становить понад 3 мільйони євро. Після технологічних випробувань на полях AUGA планує розпочати масове виробництво цього року.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що AUGA презентувала литовський метан-електричний трактор.