Жимолость поки не годиться для супермаркетів

Жимолость має перспективи стати комерційною культурою, однак її товарні якості залишаються слабким місцем.
Про це повідомляє компанія «ФруТек» на своїй сторінці у Фейсбук.
Наразі у колекції підприємства понад 50 сортів і елітних форм жимолості, але лише два з них – Аврора (Канада) та Восторг (Сибір) – умовно підходять для реалізації на свіжому ринку. Решта – переважно сировина для переробки або вирощування в аматорських господарствах.
«Для того, щоб ягідну продукцію можна було успішно продавати на свіжому ринку, особливо через організований ритейл (мережі супермаркетів) – вона повинна мати гарну транспортабельність і лежкість, а з цим поки що є проблеми…», – йдеться в повідомленні компанії.
У «ФруТек» сподіваються, що впродовж 3–5 років селекціонери виведуть нові сорти, які не поступатимуться за товарністю смородині чи лохині.
Читайте також: Встановлено новий рекорд урожайності жимолості