Овочі-Ягоди-Сад

Жимолость поки не годиться для супермаркетів

Жимолость поки не годиться для супермаркетів
Жимолость Аврора

Жимолость має перспективи стати комерційною культурою, однак її товарні якості залишаються слабким місцем. 

Про це повідомляє компанія «ФруТек» на своїй сторінці у Фейсбук.

Наразі у колекції підприємства понад 50 сортів і елітних форм жимолості, але лише два з них – Аврора (Канада) та Восторг (Сибір) – умовно підходять для реалізації на свіжому ринку. Решта – переважно сировина для переробки або вирощування в аматорських господарствах.

«Для того, щоб ягідну продукцію можна було успішно продавати на свіжому ринку, особливо через організований ритейл (мережі супермаркетів) – вона повинна мати гарну транспортабельність і лежкість, а з цим поки що є проблеми…», – йдеться в повідомленні компанії.

У «ФруТек» сподіваються, що впродовж 3–5 років селекціонери виведуть нові сорти, які не поступатимуться за товарністю смородині чи лохині.

Читайте також: Встановлено новий рекорд урожайності жимолості