Овочі-Ягоди-Сад

Замість ресторанів основними споживачами мікрозелені стали домогосподарства

Замість ресторанів основними споживачами мікрозелені стали домогосподарства

Виробництво мікрозелені до введення карантину збувало продукцію переважно в ресторани та кафе. Після серії локдаунів довелося переорієнтуватися на домогосподарства, навчитися просувати продукцію через Instagram i Viber та пробитися на полиці супермаркетів.

Про це сумський виробник мікрозелені Богдан Коваленко розповів у колонці на AgroTimes.

«Прийнято вважати, що бізнес із вирощування мікрозелені насамперед орієнтований на ресторанну сферу. Справді, на початок 2020 року так і було. Зараз у зв’язку з коронавірусом ситуація повністю змінилась і основними споживачами стали звичайні люди. Ресторани також купують, але порівняно з тими обсягами, які були раніше, значно менше. Щоб популяризувати культуру вживання мікрозелені, я веду інстаграм-сторінку @microgreen.sumy, де постійно знімаю сторіз із нашої ферми, показую процес вирощування мікрогріну, розповідаю про те, як його вживати, зберігати тощо. Зараз мою мікрозелень у місті можна купити в багатьох супермаркетах, але для того, щоб продукція там з’явилася, довелося пройти складний процес: розробляти на неї технічні умови, отримувати відповідні дозволи та експертні висновки».

Зараз Богдан Коваленко кілька разів на тиждень розвозить зелену продукцію в супермаркети невеликими партіями, адже це відносно новий продукт харчування, який ще не знайшов свого масового споживача, до того ж має доволі невеликий термін придатності й не призначений для тривалого зберігання.

Читайте також: Німці придумали мінітеплицю для мікрозелені