Якісної лохини навіть у сезон не вистачає, – фермер
Незважаючи на розширення плантацій лохини, якісної ягоди навіть у високий сезон не вистачає, вважає Олег Кошовий, власник ягідної ферми «Кошик лохини» з Черкаської області.
Про це повідомляє журнал «Плантатор».
«Я уважно стежу за розвитком ринку лохини – інвесторів вистачає, закладають ягідники по 50 га і більше, – розповів Олег Кошовий. – Сегмент динамічно зростає, але й попит не знижується. Нам ще далеко до насичення внутрішнього попиту, якісних солодких ягід великого калібру навіть у високий сезон не вистачає. Я ще й досі не можу сказати, що культура споживання лохини в Україні сформувалася, для цього потрібно як мінімум іще 4–5 років».
Виробник оптимістично налаштований щодо збуту лохини, хоча й конкуренція на світовому ринку в сегменті є високою.
«За кожен ринок збуту завжди потрібно воювати й доводити, що твій товар найкращий. Тут першочергову роль відіграють логістика та якість. Український ринок активно розвивається в цьому напрямі. Останніми роками наші виробники ягід уже встигли заявити про себе: завдяки клімату наші ягоди мають неперевершені смакові властивості, це відзначають усі байєри, – сказав власник лохинової ферми. – Адже загальносвітове споживання ягід зростає. Люди починають розуміти, що корисне, а що – ні. І краще з’їсти лохину, ніж гамбургер. Приміром, китайці вже пропонують замінити попкорн у кінотеатрах саме на лохину, а це сотні тонн ягід щороку. І це лише один приклад того, якою потужною індустрією ягідництво ставатиме надалі».
Читайте також: Фермер застеріг від помилок на плантації лохини