Овочі-Ягоди-Сад

Ягоди для замороження можуть коштувати дорожче, ніж для свіжого ринку

Ягоди для замороження можуть коштувати дорожче, ніж для свіжого ринку

Підготовлені та охолоджені ягоди для замороження або іншого способу переробки можуть коштувати дорожче, ніж ягоди для свіжого ринку.

Про це повідомляє журнал «Плантатор».  

«Ціна чищеної ягоди для охолодження чи заморожування може вигідно відрізнятися від ціни на свіжому ринку, адже йдеться про високоякісний продукт, а не той, який привезли, бо не змогли продати. На заводах, де виготовляють кінцевий продукт, охолоджені ягоди з Лосятина чекають, щоб заморозити самотужки: цілком або після нарізки на слайси. Хтось пускає її на джеми, наповнювачі для морозива чи йогуртів», – йдеться у матеріалі про компанію «Беррі Трейд» із Тернопілля.

Додається, що охолоджена ягода – продукт, який швидко псується, він має потрапити на завод-замовник упродовж 30 годин після збирання, де би той не знаходився, навіть за кордоном. 

«Зайве говорити, що весь цей термін – від моменту охолодження до розвантаження в пункті призначення – має зберігатися холодний ланцюжок. Із цією метою користуються ящиками, що добре продуваються», – повідомляється у статті.

Читайте також:  0,5 га суниці дало більше прибутку, ніж 3,5 га винограду