Виробник картоплі розповів, як вдалося змінити ринки збуту
Підприємство «Агріко Україна», що вирощує насіннєву та столову картоплю в Київській та Чернігівській областях, переорієнтувалося з продажів через ринки на продажі митої та упакованої картоплі через торговельні мережі.
Про це Микола Гордійчук, директор «Агріко Україна», розповів у інтерв’ю, оприлюдненому на сайті компанії «Сингента».
«Зменшився продаж столової картоплі через ринки. Частина гуртової торгівлі відпала під час ковіду, частина – через війну. Ми готові повністю відмовитися від цього напряму, якби не деякі постійні клієнти. Натомість частка збуту через торговельні мережі зростає й на сьогодні становить 80%», – зазначив Микола Гордійчук.
Він уточнив, що в торговельні мережі господарство продає преміальну столову картоплю під брендом Papas. Це загальний бренд високоякісної картоплі кулінарних сортів.
«Причому окремо продаємо картоплю для варіння та смаження, а також універсальні сорти, – уточнив Микола Гордійчук. – Картопля, яка продається під брендом Papas, уже традиційно вирощується в господарствах Київської та Чернігівської областей за найвищими стандартами, відповідно до протоколів, розроблених компанією «Сингента». Цей товар повністю відповідає українським та європейським стандартам якості й безпечності».
Читайте також: Навряд чи хороша ціна на картоплю буде й наступного року, – експерт