Овочі-Ягоди-Сад

В «Уманській фруктовій компанії» ледь покривають собівартість черешні

В «Уманській фруктовій компанії» ледь покривають собівартість черешні

В «Уманській фруктовій компанії», яка виробляє черешню преміум якості, через насиченість ринку ледь виходять на собівартість.

Про це йдеться у сюжеті на YouTube каналі ХаризмаUA.

«Цього року в нас черговий сюрприз – що черешня вродила. Вродила у всіх. І ми знаємо, що традиційно багато черешні є у бабусь на присадибних ділянках і вони теж її виносять на ринки. Крім того, дуже важливий фактор цього року – війна. Деякі господарства, які возили черешню на експорт, залишилися в Україні. Тому ринок наповнений і ціни геть погані. Ми ледь виходимо на собівартість нашої черешні», – розповіла керівниця проєкту Оксана Гордій. 

Підприємство реалізує продукцію через мережі магазинів «Сільпо», «Метро» та «Гуд Вайн». А також через власний інтернет-магазин.
В «Уманській фруктовій компанії» на 20 га вирощують черешню сортів Кордія, Регіна та інших. Сади частково накриті протиградовою сіткою, планується встановлення плівки від дощу.

Читайте також: На Закарпатті відвідувачі почали збирати фермерську черешню