Українські споживачі надають перевагу місцевим ягодам
Споживач хоче знати, хто і де виростив продукцію, яку він вживає, він стає все більш вимогливим і надає перевагу тій продукції, що вироблена поруч з ним.
Про це повідомляє «Інфоіндустрія».
«Світові вимоги такі – люди хочуть знати, хто і де виростив продукцію. Тоді ця продукція буде успішною. Яскравий приклад — фермерське господарство Павла Збінского – локального виробника лохини. У сезон менше ніж по 200 грн лохину він не продавав», – розповіла директор розплідника «Брусвяна» Ліліана Дмитрієва.
«Коли ми починали свій бізнес в 90-х, модна була екзотика, тоді ми закупили чорницю і довго не могли її продати. Сьогодні повертаються до традиційних українських ягід таі фруктів. І це буде тільки посилюватися », — сказала Ольга Рудомська, генеральний директор компанії «Агропереробка» (ТМ Щедрик).
Читайте також: Україна посідає друге місце в світі за темпами розширення плантацій лохини
Додати коментар