Овочі-Ягоди-Сад

У садівництві важлива не тільки якість, а й просування, – експертка

У садівництві важлива не тільки якість, а й просування, – експертка

Сьогодні успішність у продажах фруктів можлива не тільки за рахунок якості продукції, а й за рахунок її пізнаванності. 

Про це в огляді ринку журналу «Садівництво по-українськи» розповідає Марія Лакеєва, експертка плодоовочевого ринку України.

«Якщо господарство має власну торгову марку або безпосередньо продає продукцію кінцевому споживачу, дуже важливо приділяти час саме комунікації та просуванню продукції – активне ведення соціальних мереж, заохочення існуючих клієнтів радити продукцію друзям та знайомим», – пояснює експертка.

Більш великим чи більш амбітним господарствам варто відвідувати профільні заходи, у тому числі і профільні міжнародні виставки щоб бути в курсі всіх останніх тенденцій на ринку та у числі перших впровадити це на власному виробництві, додає Лакеєва.

Ми також повідомляли, що у нових реаліях воєнного стану садівникам не треба боятись пробувати нові рішення, не стільки у виробництві, скільки у диверсифікації каналів збуту, можливу доробку та переробку.

Читайте також: Садівник назвав сорти яблук, які посадять в оновленому саду